poniedziałek, 2 lipca 2012

Ms. Summer, part 2







to be continued ...

10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia .....dziewczynka będzie miała super pamiątkę

    Pozdrawiam Olka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że będzie to piękna pamiątka :)

      Usuń
  2. Tak sama robiłam stronkę ,ale to nie jest to co chciałam zrobić ;( może kiedyś wymyślę coś lepszego.

    Znalazłam bardzo fajny ,prosty program taki w sam raz jak dla mnie laika -PhotoScape można nim zdziałać cuda-wianki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź z programem :)

      Usuń
  3. Excelentes fotografias de bela criança....
    Cumprimentos

    OdpowiedzUsuń
  4. Lindas fotos, muito charmosa a modelo!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne cieplutkie zdjęcia, ciekawe kadry, piękne kolorki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie zdjęcie zamieszczone na stronie anjafoto.pl/anjafotografia.blogspot.com są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zgadzam się na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez mojej pisemnej zgody, zgodnie z przepisami o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 ustawy z dnia 4 lutego 1994r.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia