czwartek, 3 października 2013

It's autumn on the way




10 komentarzy:

  1. Świetny kadr w różnych odsłonach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie wiedziałam, którą wybrać więc wstawiłam wszystkie, teraz każdy wybierze sobie według gustu ;)

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie mnie najbardziej urzekło...zapewne przez te jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też postawiłam tu na kolor dlatego kolorowe jest pierwsze...
      dzięki :)

      Usuń
  3. Jakie cudne! :) Pierwsze najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to dzieło jesieni ;)
      A ja właśnie pisałam przed chwilą u Ciebie :)

      Usuń
  4. Bonjour, Magnifique travail; j'aime beaucoup tes photos!!
    Je découvre ton blog que j'aime beaucoup ton travail! Des aventures et de très belles photos. Je suis artiste peintre, photographe amateur; je me suis inscrite pour suivre tes publications!
    Je t'invite à me rendre visite sur mes blogs, merci beaucoup et bonne journée! Cath.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for visiting my site and for the compliment about my pictures :)
      I will visit your blog with pleasure :)

      Usuń
  5. Anja, your photos are amazing! These are beautiful and bring back some wonderful childhood memories for me. :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie zdjęcie zamieszczone na stronie anjafoto.pl/anjafotografia.blogspot.com są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zgadzam się na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez mojej pisemnej zgody, zgodnie z przepisami o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 ustawy z dnia 4 lutego 1994r.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia