11 marca 2018

Just the two of us - sesja dziecięca lifstylowa w domu w Łomiankach

Dziś zapraszam Was do mojego domu, rozgośćcie się, usiądźcie wygodnie :)
A gdzie najwygodniej?
Wiadomo, w fotelu ;)
sesja zdjęciowa łomianki, fotograf łomianki, fotografia dziecięca łomianki, fotografia noworodkowa łomianki, fotograf noworodkowy łomianki, fotografia rodzinna łomianki, anna jarzab fotografia, anja fotografia, sesja lifestylowa łomianki
sesja zdjęciowa łomianki, fotograf łomianki, fotografia dziecięca łomianki, fotografia noworodkowa łomianki, fotograf noworodkowy łomianki, fotografia rodzinna łomianki, anna jarzab fotografia, anja fotografia, sesja lifestylowa łomianki
sesja zdjęciowa łomianki, fotograf łomianki, fotografia dziecięca łomianki, fotografia noworodkowa łomianki, fotograf noworodkowy łomianki, fotografia rodzinna łomianki, anna jarzab fotografia, anja fotografia, sesja lifestylowa łomianki
Przyznam się Wam, że ostatnio coraz bardziej lubię sesje lifestylowe. I mimo, że moje domowe studio wciąż bogaci się o nowe dodatki i gadżety to jednak te naturalne ujęcia i łapanie prawdziwych chwil i emocji to rodzaj fotografii, który chyba na dobre skradł moje serce. 
Widzę też coraz większe zainteresowanie takimi sesjami co bardzo mnie cieszy :)
A jakie sesje Wy wolicie?
więcej o mnie

8 komentarzy

  1. No to się rozgościłam, dziękuję. hehe Fantastyczne zdjęcia, magia dziecięcego świata z nich bije. Bardzo fajny model. :))) Lubie zdjęcia naturalne, lubię, kiedy widać szczere emocje. Nie takie idealne, ale pełne naturalności, co oznacza, że nie są idealne, ale za to z duszą. Eeee chyba coś tu dziwnie piszę. hahahahaha Uściski przesyłam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo dobrze piszesz, właśnie o to mi chodziło, o prawdziwość, naturalność i piękno takich właśnie chwil :)

      Usuń
  2. Aniu, zdjecia cudowne. Uwielbiam te ujęcia, ulotne chwile złapane okiem obiektywu, który pokazuje piękno naturalności.
    Pozdrawiam Cie Aniu serdecznie.
    P.s. czy mnie też możesz tak złapać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję za miłe słowa :)
      I pewnie, że Ciebie też mogę tak złapać ;) portrety kobiece coraz bardziej zaprzątają moje myśli :)

      Usuń
  3. Aniu,ja chętnie oddam się w twoje ręce, nadchodzi czas na moja sesję po 10 latach,kolejny przełomowy wiek, by go uwiecznić i zatrzymac ten czas.
    Jak coś to koniec kwietnia mozemy działać 😊
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, u mnie też przełomowy wiek w tym roku i z tego co kojarzę to świętujemy w prawie tym samym czasie :)
      To bardzo dobry powód by się spotkać i coś wykombinować :) pisz na maila albo na FB.

      Usuń
  4. Zdecydowanie domowe sesje ale w stylu lifestyle :) Jakoś nie przekonują mnie zdjęcia w studio z powieszonym tłem :) Zdjęcia powyzej są super i bardzo podoba mi się stonowana kolorystyka - nie odciąga uwagi od modela :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sesje lifestyle mają w sobie niepowtarzalny urok :)
      Kasiu,dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)

      Usuń