29 sierpnia 2019

Wiosenna, minimalistyczna sesja noworodkowa - Łomianki

Po wielu miesiącach wytężonej pracy wracam dziś do publikowania postów z zaległych sesji.
Na początek przestawię Wam pięknego chłopczyka, w czasie sesji miał już 3 tygodnie ale jak sami zaraz zobaczycie pięknie spał i udało nam się stworzyć urocze ujęcia :)

To już moja kolejna sesja noworodkowa z modelem starszym niż te umowne pierwsze 14 dni życia i jak na razie kolejna udana, to przekonuje mnie do podejmowania kolejnych prób takich sesji i uspakajania mam, które dzwonią do mnie z zapytaniem o sesję i pytają czy jak dziecko skończyło już 2 tygodnie to nadal uda się coś zrobić. Myślę, że zawsze warto spróbować :)
Także dzwońcie, pytajcie o terminy, na pewno coś wymyślimy :)

A poniżej mój cudowny mały model M.

fotograf warszawa, fotograf noworodkowy warszawa



styliowana sesja nowordkowa w łomiankach

fotografia noworodkowa w łomianki i okolice

wiosenna sesja noworodkowa
fotograf łomianki

studio fotografii dziecięcej w łomiankach

fotograf dziecięcy dziekanów leśny, fotograf rodzinny łomianki

fotograf rodzinny łomianki

Z racji mojej miłości do prostoty i minimalizmu, nawet gdy wykonuję sesję stylizowaną to zawsze z minimum dodatków, więc jeśli odpowiada Wam taki minimalistyczny styl w fotografii noworodkowej to zapraszam do kontaktu :) Na taką sesję będziemy mogli umówić się w moim domowym mini studio w Łomiankach, jeśli wolicie jednak sesję noworodkową w stylu lifestyle to wtedy ja odwiedzę Was tam gdzie mieszkacie :)
więcej o mnie

1 komentarzy